Thursday, April 1, 2010

Kisah PBAKL 2010 - Bahagian 1

Hari ini 2 April 2010. Namun diri masih merindui PBAKL 2010 yang baru berakhir 28 Mac yang lalu.

Saya berpeluang ke PBAKL sebanyak tiga kali. Pada hari pertama, Jumaat 19 Mac, Hari ke 5, dan ke 6, Selasa dan Rabu, 23 dan 24 Mac 2010.

Jika diikutkan hari mahu sahaja ke sana pada setiap hari! Tetapi apakan daya, masih ada banyak urusan lain yang perlu dilakukan, termasuk pengajaran di kolej.

Apa hasil sambaran dalam masa 3 hari itu?

Ini hasil sambaran pada hari pertama. Al-maklum hari pertama, jadi masih bersantai-santai, menikmati suasana PBAKL yang cukup mesra dan meriah.

Beg PTS yang cukup menarik!


Siri Usahawan Cilik, hadiah bagi projek perpustakaan


Komik yang penuh informasi!


Kisah sejarah yang menghiburkan


Koleksi peribadi

Beg Plastik PBAKL 2010 sebagai kenang kenangan!


Beg kertas PTS yang merah menyala


Sempat juga bergambar bersama penulis prolifik novel remaja di Malaysia iaitu Ain Maisarah. Karya terbaru beliau dalah siri 'Aku Mahu' adalah novel 'Aku mahu Superbibik', tulisan bersama penulis Izanor Sharif. Ada juga gambar dengannya! :0)


Penulis siri Tim BEST bersama Penulis novel 'Aku Mahu Superbibik'

Penulis 'Aku Mahu Superbibik' Izanor Shariff dan Ain Maisarah, Penulis novel 'Kesatria Ajaib', Azzah Abdul Rahman, dan Penulis siri Tim BEST! :0)


Oh ya, pada hari pertama, hanya dapat meluangkan masa beberapa jam di PDDP - Pusat Dagangan Dunia Putra, kerana malam perlu bergegas ke Istana Budaya, menonton teater Bangsawan Sri Mersing.

No comments: